Notizie settimanali - Documentariu WPC Factory

Sta settimana, avemu visitatu e fabbriche di pannelli murali di co-estrusione, per piacè seguite e foto per visità a nostra fabbrica.
1.Pannello murale Wpc coestrusoDisplay di linea di pruduzzioniNOVITÀ SETTIMANA 0318
U prucessu di granulazione di u materiale di u pannellu di muru di co-estrusione hè u prucessu di mischjà è granulazione di polveri di legnu, particelle di plastica è additivi inseme. L'estrusione di estrusione, a termocompressione, l'iniezione è a compressione sò i principali metudi di furmazione per a trasfurmazioni di materiali compositi di legnu-plastica. .
2.co-extruded decking Wpc pannellu di muru interniDisplay di linea di pruduzzioni

2.Wpc pannellu muru internu di u display di a linea di produzzione
U cuntenutu principale di apprendimentu di sta linea di produzzione hè u prucessu di laminazione.I pannelli di muru interni ponu esse selezziunati in diversi culori secondu i bisogni di i clienti.
3.Pannelli murali WpcDisplay di linea di pruduzzioni outdoor

图片1
Per l'esterno, sta linea di produzzione dimustra principarmenti u prucessu di embossing di u pavimentu esterno, è dopu hè lucidatu, è u pavimentu lucidatu diventerà ruvido, per ottene l'effettu anti-slip.
4.Packaging diPannelli murali WPC

I travagliadori disporanu e tavule trattate in ordine è imballaranu.
Upannelli murali in coestrusione internisò ligeri è magre, è sò di solitu imballati in cartoni, mentre chì i cartoni esterni sò pisanti, è sò generalmente imballati in sacchetti di bolle o sacchetti tessuti.
Infine, aspittà l'arrivu di u camion, carricà u cuntinuu, u trasportu à u portu, è a consegna à u cliente.
5.Sample mostra stanza
Pudemu vede i prudutti attualmente in vendita in a sala di mostra, è ancu i prudutti di vendita calda.
图片3 图片4
6.Future Trend
Cù l'industrializazione di i prudutti cumposti di legnu-plastica, i ricercatori di l'applicazioni anu scupertu i difetti di i prudutti compositi di legnu-plastica, è l'utilizatori anu ancu presentatu esigenze più altu per elli: per i prudutti di u paisaghju di giardinu, deve esse anti-aging, anti-discoloration. , migliurà a vita di serviziu;per i porti interni, i finestri è i materiali decorattivi, deve avè boni proprietà ritardanti di fiamma;per a custruzzione di parti di fundazione, i prudutti di legnu-plastica portanti deve avè proprietà meccaniche elevate, chì anu da esse rinfurzate per migliurà a resistenza à u creep.Cù a migliione di e chjama di risparmiu d'energia, l'industria di a custruzione hà ancu presentatu esigenze più altu per l'effettu di risparmiu d'energia di i prudutti composti di legnu-plastica.Per quessa, i prudutti cumposti di legnu-plastica sò sviluppati in a direzzione di funziunalisazione è di altu valore aghjuntu: ignifughi, rinfurzati, anti-aging, creep-resistant, insulation termale, etc.


Tempu di post: 20-mar-2023