À propositu di MDF, MFC è WPC

À propositu di MDF, MFC, èWPC
In a nostra ricerca di ogni ghjornu, parechji amichi dumandanu ciò chì MDF è MFC sò, è a relazione trà elli.
Chì ghjè a diffarenza ?
1. Simply put, MDF hè MDF, chì hè, MDF-Medium Density
pannelli di fibra)
MFC hè melaminefaced chipboard, chì hè un tipu di particleboard.
Cum'è u materiale di basa, a superficia hè trattata in particulare da MELAMINE, chì hè resistente à l'usura, à i scratch è resistente.
Tavola decorativa composta cù i vantaghji di alta temperatura, facilità di pulizia, resistenza à l'acidu è à l'alkali, etc., chì hè abbreviata cum'è MFC (melamine veneer) in inglese.
MFC hè largamente utilizatu cum'è u materiale principale per i mobili di pannelli, mobili d'uffiziu è mobili di cucina.
A cunnessione trà MDF è MFC hè chì MDF hè u materiale di basa è MFC hè u materiale di a superficia.Cum'è tela è pittura,
U tela di l'embrione hè incolore, è pò avè parechji culori è certe funzioni solu dopu a tintura è a finitura.
Melamine pò copre diverse sustrati, cum'è particleboard, MDF, bordu d'alta densità è cusì.Diversi sustrati
U prezzu serà diversu, è particleboard hè u più prezzu.
Fattu di pannelli di fibra di media (alta) densità (MDF).
L'industria Manufacturing appartene à a sub-industria di l'industria di fabricazione di pannelli basati in legnu.Perchè u MDF hà i vantaghji di u materiale fine è un rendiment stabile,
U campu di appiecazione in Cina hè in espansione, è a produzzione è u cunsumu di MDF aumentanu annu per annu, chì hè diventatu u mercatu di pannelli basati in legnu.
U mainstream di a dumanda.
A causa di a larga fonte di materie prime è di una forte stabilità fisica, a materia prima inferjuri pò esse trasfurmata in piatti d'alta qualità cù larga larghezza.
I pannelli basati in legnu sò diventati gradualmente u sustitutu principalu di u legnu.À a fine di u 2007, ci era 6000 imprese di pannelli basati in legnu in Cina.
Parechje cumpagnie, cù una scala di pruduzzione di più di 80 milioni di metri cubi, sò diventate u più grande pruduttore è cunsumadore di pannelli di legnu in u mondu.secondu
L'Associazione di l'Industria di i Prodotti Forestali di Cina prevede chì, secondu a crescita media di a produzzione storica di l'industria di pannelli basati in legnu, "Undecisimu Pianu Quinquennale"
Duranti stu periodu, l'industria di pannelli basati in legnu in Cina crescerà à un ritmu di 3-5 punti percentuali più altu ch'è l'ecunumia naziunale in u stessu periodu.
Cù a rapida crescita di l'industria, a capacità di produzzione di i prudutti principali di pannelli basati in legnu hè ancu espansione rapidamente.Frà i trè piatti principali,
Plywood hà mantinutu una pusizione dominante per un bellu pezzu, cuntendu circa 50% di a pruduzzione tutale di i trè platti maiò.Tuttavia, per via di a cola
U plywood hè principalmente fattu di legnu di grande diametru d'alta qualità, chì hè sottumessu à l'imposta naziunale di cunsumu è a pulitica di rimborsu di l'esportazione per i prudutti di legnu solidu.
L'impattu di l'inseme, a parte di u produttu diminuì significativamente.Hè previstu chì a so parte scenderà à trè piani maiò à a fine di u 11u Pianu Quinquennale.
Circa 40% di a pruduzzioni tutale.MDF è particleboard sò fatti di residui di u boscu è di legnu sottu-minimu, è pressatu.
L'incuragimentu di a pulitica di l'industria domestica.In ogni casu, perchè a qualità di u produttu di particelle ùn hè generalmente micca alta è u cunsumu in a fabricazione di mobili hè grande.
Meno, u sviluppu hè lentu in l'ultimi anni.Comparativamente parlante, MDF hà un altu tassu d'utilizazione di risorse di produzzione, è u materiale di u produttu hè fine è flessibile.
Pò esse stabile, u bordu hè strettu è faciule da processà.Nta l'ultimi anni, cù l'aumentu rapidu di a pruduzzioni, a struttura di i prudutti di pannelli basati in legnu hè stata migliurata.
A quota in Cina hè ancu sempre più alta.
MDF laminatu si riferisce à una tavola cù un sticker unilaterale.
MDF si riferisce à pannelli di fibra di densità media di densità media è PlainMDF si riferisce à pannelli di fibre di densità media.
Cunsigliu generale, equivalente à bordu nudu;Hè detallatu in i paesi stranieri, è ci sò tavule cù tecnulugia speciale cum'è DesignMDF.
Si riferisce à u tavulinu cù culore aghjuntu, chì hè statu sviluppatu da a cumpagnia BASF in Germania.
1. Cuncepimentu
U bordu di densità hè divisu in pannelli di fibra di densità media (MDF) è pannelli di fibra dura (tavellu d'alta densità), etc. A densità hè in.
450-800 kg/m3 hè una fibra di densità media, è a densità sopra à 800 kg/m3 hè dura.
Fibra di qualità.U tavulinu di densità hè fattu di fibra di legnu vegetale cum'è a materia prima principale, chì hè trasfurmata da macinazione calda, pavimentazione è pressa calda.
Fattu.
2. Caratteristichi
A superficia di u MDF hè liscia è plana, u materiale hè bonu, u rendiment hè stabile, u bordu hè fermu, è a superficia di u MDF hè decorativa.
Ok.Tuttavia, a resistenza di l'umidità di MDF hè povira.In cuntrastu, a putenza di u chiovu di u MDF hè peggiu di quella di particleboard, è i viti sò stretti.
S'ellu si scioglie più tardi, hè difficiule di riparà u bordu di densità per via di a so forza bassa.
3. Aduprà
Adupratu principarmenti per rinfurzà i pavimenti di legnu, pannelli di porte, partizioni, mobili, etc. U bordu di densità hè principalmente utilizatu in u prucessu di mistura d'oliu in a decorazione di casa.
Trattamentu di a superficia.
4. Sceglie
A tavola di densità rileva principalmente l'emissione di formaldeide è a forza strutturale.U bordu di densità hè divisu in u gradu E1 è u gradu E2 secondu l'emissione di formaldeide.
L'emissione di formaldeide supera 30mg/100g, chì ùn hè micca qualificata.In generale, a maiò parte di i platti di densità di e scale in i pianti di produzzione à grande scala
Tutti qualificati.A maiò parte di i pannelli di densità in u mercatu sò di qualità E2, ma pochi sò di gradu E1.
Due:Tavola WPC (compositi di plastica di legnu)..
Cum'è un novu tipu di materiale cumpostu, u legnu-plasticu hà funzioni chì coprenu e caratteristiche di legnu è plastica.
Hè ancu cumpensu per i difetti di i dui.U pruduttu hè cumplettamente micca tossicu, senza liberazione di gas dannosi, impermeabile è resistente à a corrosione à l'acidu.
Un pruduttu veramente verde di prutezzione di l'ambiente chì risponde à i bisogni di a sucità muderna.In risolve u prublema di prutezzione di e fureste è di riduzzione di l'usu di legnu
Quantità, migliurà a prutezzione di l'ambiente, ottimisà a qualità di u produttu à u listessu tempu, ma ancu secondu e esigenze di diverse funzioni di u produttu.
Aghjustate a formula è i materiali currispondenti per risponde à i bisogni di e proprietà fisiche è chimiche di diversi prudutti.
Dieci vantaghji di i materiali plastichi di lignu:
(1) Impermeabile è resistente à l'umidità.Risolve fundamentalmente u prublema chì i prudutti di legnu assorbanu l'acqua è si bagnati in ambienti umidi è acquosi.
U prublema di perishable, swelling and deformation pò esse usatu in l'ambiente induve i prudutti tradiziunali di legnu ùn ponu micca esse appiicati.
(2) Prevenzione di insetti è termite, eliminendu in modu efficace u fastidiu di l'insetti è allungendu a vita di serviziu.
(3) Colorful, cù parechji culori da sceglie.Ùn hè micca solu a struttura di legnu naturali è a struttura di lignu, ma ancu
Pudete persunalizà u culore chì avete bisognu secondu a vostra persunità.
(4) Forte plasticità, chì pò facilmente realizà un mudellu persunalizatu è incarnà cumplettamente u stile individuale.
(5) Alta prutezzione ambientale, senza contaminazione è senza contaminazione, è riciclabile.U pruduttu ùn cuntene benzene, ma formaldehyde.
A quantità hè 0,2, chì hè più bassu di u standard EO, è hè un standard di prutezzione di l'ambiente di classificazione europea, chì pò esse riciclatu è salva assai legnu.
L'usu, adattatu per a pulitica naziunale di sviluppu durevule, benefiziu a sucità.
(6) Alta resistenza à u focu.Pò esse efficacemente ritardante di fiamma, u livellu di prutezzione di u focu righjunghji u livellu B1, è si spegnerà in casu di focu senza generà alcunu.
Gas tossicu.
(7) Bona machinability, chì pò esse persunalizatu, piallatu, sawed, drilled and painted.
(8) A stallazione hè simplice, a custruzzione hè cunvene, a tecnulugia di custruzzione cumplicata ùn hè micca necessariu, è u tempu di stallazione è u costu sò salvati.
(9) senza crack, senza espansione, senza deformazione, senza bisognu di mantenimentu è mantenimentu, faciule da pulisce è salvà u mantenimentu dopu.
Costi di riparazione è mantenimentu.
(10) Bonu effettu di assorbimentu di u sonu è risparmiu d'energia, cusì chì u risparmiu d'energia interna pò ghjunghje à più di 30%.
Cum'è un novu tipu di tavula decorativa di prutezzione di l'ambiente (mobili d'uffiziu universale)
Top ten ragioni per sceglie stu pruduttu:
Vulete fà a decorazione più faciule è più prezzu?
Vulete rende a decorazione non tossica è inodore, è pudete verificà immediatamente?
Vulete chì a dicurazione sia impermeabile, ignifuga, a prova di muffa, faciule da pulisce è mantene?
Dece caratteristiche di u pruduttu:
Convenienza: u pruduttu pò esse tagliatu, segatu, piallatu, inchiodatu, incollatu, piegatu, impannillatu, plegatu, scanalatu, Ambiente di vita pulito.
Prutezzione di l'ambiente: u materiale di basa di u produttu adopta una tecnulugia di produzzione speciale senza contaminazione, ùn cuntene micca sustanzi nocivi, è pò esse riciclatu dopu l'usu.
Aduprà, realizà veramente u riciclamentu di e risorse di l'economia circulare, hè un veru pruduttu verde.
Stabilità: u pruduttu hè resistente à l'acidu, à l'alkali, à l'acqua, à l'umidità, à a corrosione, à a muffa, à u focu, etc.
Sicurezza;U pruduttu hà una forza alta, resistenza à u wat è una stabilità termale eccellente, chì pò esse usata in wat per un bellu pezzu.
Resistenza à alta temperatura, resistenza à l'ammollimentu, forte resistenza à l'impattu, senza cracking è durabile.
Autenticità: l'aspettu di u pruduttu hà l'effettu di u granu di legnu naturali impurtatu, a bellezza naturale, a struttura cunfortu è u livellu di u granu di legnu naturali.
Sensu forte, sensu simplice di vultà à a natura, serie di cristalli di punti di lampu, è a struttura di pittura è vetru di coccia.
L'effettu di l'illuminazione hè assai eccezziunale.
Unicità: u produttu hè furmatu da un ligame à caldu di piastre di polimeru senza aduprà sustanzi nocivi cum'è a cola.
Risparmio d'energia: u pruduttu hà un effettu eccezziunale di risparmiu d'energia è una stabilità termica eccellente, è a temperatura interna pò ghjunghje rapidamente u valore stabilitu.
Pò permette di campà in un ambiente estremamente còmode.
Cunfortu: u pruduttu hà un insulamentu termicu d'alta efficienza, insulazione di u sonu è effetti di assorbimentu di u sonu, chì sò superiori à i pannelli di legnu ordinali è ponu eliminà.
Rumore trà e stanze, creendu un ambiente di vita tranquillu.
Vasta gamma: i prudutti sò nobili è eleganti, è sò adattati per a decorazione di magazzini, centri commerciali, alberghi, hotel, saune è locali di divertimentu.
Istituti, club anziani, centri commerciali, veiculi, navi, case interni è altri lochi avanzati.
Pò esse ancu usatu in cucine, armari di cucina, toilette, fabricazione di mobili, culonni, materiali di muru, porte, coperchi di porte, coperchi di finestra è cusì.
I prudutti senza pittura facenu a decorazione più simplice è più economica.Zero formaldehyde è senza odore pò esse verificatu immediatamente, cusì pudemu evità a contaminazione di decorazione.


Postu tempu: Apr-17-2023